Υποσυνείδητα Μηνύματα



8525_1182417613777_1628312489_442587_6853213_n.jpg

- Γέροντα, γιατί στις γιορτές συνήθως συμβαίνει κάποιος πειρασμός;

- Δεν ξέρεις; Στις γιορτές ο Χριστός, η Παναγία, οι Άγιοι έχουν χαρά και κερνούν, δίνουν ευλογίες, δώρα πνευματικά στους ανθρώπους. Εδώ οι γονείς κερνούν, όταν γιορτάζουν τα παιδιά, η οι βασιλείς χαρίζουν ποινές, όταν γεννιέται κανένα βασιλόπουλο ,οι Άγιοι γιατί να μην κεράσουν;
Μάλιστα η χαρά που δίνουν κρατάει πολύ και βοηθιούνται πολύ οι ψυχές. Γι΄ αυτό ο διάβολος ,επειδή το ξέρει αυτό, δημιουργεί πειρασμούς ,για να στερηθούν οι άνθρωποι τα θεία δώρα και να μη χαρούν ούτε να ωφεληθούν από την γιορτή. Και βλέπεις, μερικές φορές στην οικογένεια, όταν σε μια γιορτή ετοιμάζονται όλοι να κοινωνήσουν , τους βάζη ο πειρασμός να μαλώσουν, και όχι μόνο δεν κοινωνούν, αλλά ούτε στην εκκλησία πηγαίνουν.
Τα φέρνει έτσι τα πράγματα το ταγκαλάκι, ώστε να στερηθούν όλη την θεία βοήθεια.
Αυτό παρατηρείται και στην δική μας ,την καλογερική ζωή. Πολλές φορές το ταγκαλάκι, επειδή γνωρίζει εκ πείρας ότι θα βοηθηθούμε πνευματικά σε κάποια γιορτή, εκείνη την ημέρα, ή μάλλον από την παραμονή , δημιουργεί έναν πειρασμό- σαν πειρασμός που είναι- και μας χαλάει όλη την διάθεση.
Μπορεί λ.χ. να μας βάλη να φιλονικήσουμε με ένα αδελφό ,και ύστερα μας θλίβει, μας τσακίζει ψυχικά και σωματικά. Έτσι, δεν μας αφήνει να ωφεληθούμε από την γιορτή με τον χαρούμενο τρόπο της δοξολογίας. Ο Καλός Θεός όμως, όταν δη ότι δεν δώσαμε εμείς αφορμή, αλλά αυτό έγινε μόνον από φθόνο του πονηρού, μας βοηθάει.
Και ακόμη πιο θετικά μας ωφελεί ,όταν εμείς παίρνουμε ταπεινά το σφάλμα επάνω μας και δεν κατηγορούμε όχι μόνον τον αδελφό μας αλλά ούτε και τον μισόκαλο διάβολο, διότι η δουλειά του αυτή είναι: να δημιουργή σκάνδαλα και να σκορπάη κακότητα, ενώ ο άνθρωπος ως εικόνα Θεού πρέπει να σκορπάη ειρήνη και καλωσύνη.
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ

1myblog.pblogs.gr







ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΪ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΙΣΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ Ο ΣΕΒ. ΛΑΜΠΗΣ ΚΑΙ ΣΦΑΚΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΗΡΕ ΕΥΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΣΠΑΣΤΕΙ.

ΤΟΤΕ ΔΙΕΚΡΙΝΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ. ΧΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΤΖΑΜΙ). ΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΗ 4-12-2011.


Είχε γραφτεί σε ορισμένα ιστολόγια, ότι ο άγιος γέρων Σιατίστης Αντώνιος είπε λίγο πρίν την οσιακή κοίμησή του για τον παγκόσμιο πόλεμο :

"Όταν αρχίσει απ΄τη Συρία...θα γενικευτεί"


Αδελφός λίαν αγαπητός, που πρόσφατα ήρθε από το Αγ. Όρος αποσαφήνισε με τρόπο καταλυτικό τα λεγόμενα του μακαριστού αγ. γέροντος Αντωνίου.



Ο αδελφός αυτός συνδέεται πολύ με τον παπα-Ευθύμιο και τον επισκέπτεται πάντα όταν πηγαίνει στο Άγιον Όρος. Στην τελευταία λοιπόν επίσκεψη του, οπαπα-Ευθύμιος του είπε ότι ο αγ. γ. Αντώνιοςείχε επισκευθεί κάποτε τον αγ. γέροντα Παΐσιο ο οποίος του είπε με κατηγορηματικό τρόπο ότι

"Από την Συρία θα ξεκινήσει ο παγκόσμιος πόλεμος"

Αυτό μόλις εχθές το πληροφορηθήκαμε και το κοινοποιούμε επειδή και η δική μας αίσθηση, που βασίζεται στην λογική των πραγμάτων όπως εξελίσσονται, είναι ότι η παγκόσμια τραπεζοπιστωτική εξουσία (ΠΤΕ) έχοντας καταβάλλει την Λιβύη και την απειλή του Καντάφι ο οποίος ήθελε να εκδώσει χρυσό δηνάριο, αποθρασύνθηκε και έχει βάλει πλώρη για την Συρία, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι εάν χτυπήσει την Συρία είναι σαν να χτυπάει την Ρωσία.

Και τα κοινοποιούμε με την υποσημείωση που πάντοτε πρέπει να μπαίνει σε όλες τις αναφορές σε προρρήσεις αγ. γερόντων, ότι τα σχέδια του Θεού μπορούν να αλλάξουν και να αποφευχθεί ακόμη και ο παγκόσμιος πόλεμος άν υπάρξει στον κόσμο μετάνοια, η οποία δυστυχώς ακόμη δεν φαίνεται να υπάρχει...

- Προσευχή; Κοιτάξτε, δεν μου αρέσουν τα αστεία πρωί-πρωί.
- Γιατί αστείο, κύριε; Κάθε πρωί δεν κάνουμε προσευχή πριν να μπούμε στος τάξεις; Αφού σήμερα έβρεχε και δεν κάναμε έξω, γιατί να μην κάνουμε στην τάξη;
- Άλλο έξω και άλλο στην τάξη. Δεν επιτρέπεται από το νόμο.
- Δεν επιτρέπεται η προσευχή; Έξω επιτρέπεται και μέσα απαγορεύεται; Τι νόμος είναι αυτός;
- Εμείς θα κάνουμε προσευχή. Αν δεν θέλετε, εσείς μπορείτε να μη συμμετέχετε.
Σύσσωμη η τάξη σηκώθηκε όρθια. Άρχισε ένας στην αρχή και μία-μία ενώνονταν οι φωνές ώσπου κατέληξαν σε μία ομοβροντία: «Άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός…». Δεν έλειψε κανείς.

Δεν προβληματίστηκε ούτε ένας για τα σχόλια του καθηγητή η για την βαθμολογία.
Το περιστατικό συνέβη σε Λύκειο της περιφέρειας Θεσσαλονίκης. Εύγε σε όλο το τμήμα. Μείνετε αδέσμευτοι και ανυπότακτοι, παιδιά, πάντα για τα μεγάλα και τα ωραία!
Μία σπίθα χρειάζεται για να ανάψει η πυρκαγιά. Κι απ’ ότι φαίνεται αυτή η σπίθα κρατιέται ακόμη αναμμένη στις καρδιές κάποιων νέων, κάποιων 16χρονων, 17χρονων παιδιών. Δεν διαδηλώνουν στους δρόμους, δεν πετροβολούν, δεν σπάζουν αλλά εντούτοις επαναστατούν. Απαιτούν με τη στάση τους να παραμείνει η παιδεία μας ελληνοχριστιανική. Ελπίζουμε ότι κάποιος θα τους ακούσει.
Κρης
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2011/11/blog-post_23.html

Να 'χεις την κάλυψη της Χάρης του Θεού με την προσευχή σου και να 'σαι σαν ένα πυρακτωμένο ηφαίστιο που ό,τι και να πέσει μέσα λιώνει και έτσι ο πειρασμός να μην μπορεί να σ'ακουμπήσει. Όταν κάτι είναι καυτό δεν ακουμπάς το χέρι σου πάνω, διότι θα καείς!
Όταν η ψυχή σου καίγεται από προσευχή και από αγάπη στο Χριστό, ο πειρασμός και να 'ρθει δε μπορεί να σ'ακουμπήσει, γιατί καίγεται, όταν βλέπει ότι το μυαλό σου λέει "Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ με". "Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ με"! Να το λες για να γίνει. Ζήτα έλεος για να λάβεις έλεος. Λέγε το όνομα του Κυρίου για να'ρθει ο Κύριος κοντά σου...

(απόσπασμα από ομιλία του π.Ανδρέα Κονάνου -www.atheataperasmata.com)

Νέο τέχνασμα για να εντοπίζουν τα πιθανά τους θύματα ανακάλυψαν παιδόφιλοι, γεγονός που κρούει για τα καλά τον κώδωνα του κινδύνου.
Μέσα από τεχνολογίες του τύπου "βρες ένα φίλο" σε ιστοσελίδες κοινωνικές δικτύωσης, όπως το Facebook ανιχνεύουν την ακριβή θέση των ανήλικων θυμάτων τους.
Τα ανυποψίαστα παιδιά που αναρτούν την τοποθεσία τους στο κοινωνικό δίκτυο, δίνουν στους σεξουαλικούς δράστες την δυνατότητα μέσω του λογισμικού δορυφορικής πλοήγησης (satnav) να ανακαλύψουν την θέση τους με διαφορά μόλις μερικών μέτρων.
Ταυτόχρονα, με την ίδια τεχνολογία μπορούν να δημιουργήσουν ψηφιακούς χάρτες που παρουσιάζουν αναλυτικά τους ενδεχόμενους στόχους τους.
Γι αυτό το διαδικτυακό Κέντρο εκμετάλλευσης παιδιών και διαδικτυακής προστασίας προειδοποιεί τους μικρούς χρήστες του διαδικτύου.
Πρέπει να ενεργοποιούν τις ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου και να αποσύρουν οποιονδήποτε δεν γνωρίζουν ή εμπιστεύονται από τις επαφές τους, για να αποφύγουν οποιονδήποτε κίνδυνο εντοπισμού.
Εντοπισμός μέσω smartphones
Μαζί με την πρόοδο της τεχνολογίας, λοιπόν, αυξάνονται και οι παγίδες που στήνουν οι παιδόφιλοι στα νεαρά θύματά τους. Έτσι, ακόμα μία νέα τεχνική τους θέλει να στέλνουν στα μικρά παιδιά smartphones, τα οποία έχουν ήδη ενεργοποιημένα παγκόσμια προγράμματα εντοπισμού.
"Αδύναμοι νέοι έχουν γίνει στόχοι των παιδόφιλων, οι οποίοι τους πριμοδοτούν με μία συσκευή τηλεφώνου. Η τεχνολογία τους επιτρέπει να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο ως συσκευή εντοπισμού", αναφέρει εκπρόσωπος του διαδικτυακού κέντρου.

www.hamomilaki.gr

Ο σπουδαίος γέροντας, πνευματικό τέκνο του γέροντα Παΐσιου, είναι πολύ-πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδας :

Μαρτυρία γέροντα Ευθύμιου από την Καψάλα


http://hggiken.pblogs.gr/2011/10/martyria-geronta-efthymioy-apo-thn-kapsala.html



Ο σπουδαίος γέροντας, πνευματικό τέκνο του γέροντα Παΐσιου, είναι πολύ-πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδας

(νέα από την τελευταία μου επίσκεψη (στις 27-8) στο Άγιον Όρος.)

Πήγα στον γέροντα Ευθύμιο στην Καψάλα και τον είδα. Μέσα σε άλλα προσωπικά θέματα που συζητήσαμε τον ρώτησα και για τα επερχόμενα. Λοιπόν η αισιοδοξία που μου μετέδωσε, δεν περιγράφεται! Ήταν πάρα μα πάρα πολύ αισιόδοξος και μου είπε να μην ανησυχούμε υπερβολικά. Ο Θεός θα βοηθήσει σίγουρα την Ελλάδα. Μάλιστα μου ανέφερε ότι αυτή η οικονομική κρίση κάνει καλό σε όλους μας, που μπορεί να μην φαίνεται τόσο τώρα, αλλά θα φανεί σε λίγο καιρό.

Εμένα μου πήγε ο λογισμός στο λόγο του γέροντα Παϊσίου ότι "θα είναι μπόρες" (δηλαδή κατά την προσωπική μου γνώμη που σχηματίστηκε μετά, είναι ότι ναι μεν θα περάσουμε κάποιες δυσκολίες αλλά όλοι μας θα το ξεπεράσουμε σίγουρα. Οπότε οι σκέψεις μερικών του ότι ο γέροντας Παϊσιος δεν ήθελε να μας φοβίσει κλπ και δεν ήθελε να μας πει περισσότερα δεν ισχύουν κατ’ εμέ, παρά μόνο ηττοπάθεια φέρνουν. Αυτό που έλεγε το εννοούσε ο γέροντας και όταν είπε ότι δεν θα ανοίξει Ελληνικό ρουθούνι το εννοούσε κυριολεκτικά, κατ’ εμέ. Ας μην σκεφτόμαστε πάντα το χειρότερο, διότι αυτό μας οδηγεί στην κατάθλιψη, στον φόβο, στις υπερβολές και στην τρομολαγνεία. Πράγματα εντελώς αντίθετα με την πίστη μας.)

Μάλιστα μου τόνισε δύο φορές ότι τα παιδιά μας θα ζήσουν σε καλύτερες μέρες. Και μάλιστα την δεύτερη φορά μου είπε: «Όχι μπορεί. ΣΙΓΟΥΡΑ θα ζήσουν σε καλύτερες μέρες».

Όταν τον ρώτησα για προμήθειες μου είπε με μία λέξη κοφτά: «Όχι υπερβολές»

Πάντως μου έβαλε και την σκέψη (μου το είπε δηλαδή) για κανένα κτηματάκι για να καλλιεργήσουμε κλπ αν βρεθεί και χωρίς πίεση και εμμονές (και σκέφτηκα σύμφωνα με τον λογισμό μου ότι ο Θεός - αν είναι κάτι σύμφωνα με το θέλημά Του - βοηθάει, διαφορετικά σε κάποιους είναι πιο σημαντικό να αφεθούν στην πρόνοιά Του και να εκ-παιδευτούν σε αυτό περισσότερο), αλλά και αυτό μου θύμισε και πάλι τον γέροντα Παϊσιο που αναφέρει να έχουμε κανένα κτηματάκι και να το καλλιεργούμε (εξάλλου μην ξεχνάμε ότι ήταν πνευματικό του παιδί). (Πέρα από αυτό, μου έβαλε και τον λογισμό ότι οι προμήθειες δεν χρειάζεται να γίνουν με υπερβολή διότι κάποια στιγμή θα τελειώσουν και δεν έχει νόημα μετά. Αντίθετα χρειάζεται κάτι πιο μόνιμο σε βάθος χρόνου όπως το κτηματάκι και οι κοτούλες … είπαμε για όσους έχουν ευλογία και μπορούν. Οι άλλοι ας σηκώσουμε το κεφάλι ψηλά και πιθανόν να ήμαστε ακόμα πιο «τυχεροί»).

Τέλος μου ανέφερε ρητά και κατηγορηματικά ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. (Το ίδιο βέβαια αναφέρει συνεχώς και ο γέροντας Γαβριήλ κάτω από την Ι.Μ. Κουτλουμουσίου).

Γενικά ήταν ένα μήνυμα αισιοδοξίας που με έκανε πλέον να μην έχω τόσες έγνοιες για τα επερχόμενα και με έκανε να μην ασχολούμαι καθημερινά με τις ειδήσεις που στην ουσία μας αποπροσανατολίζουν. Μου μετέδωσε μέσα από αυτή την αισιοδοξία και την μνήμη της ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και θα ήθελα να σας το μεταδώσω και σε εσάς για να είστε και εσείς αισιόδοξοι και να χαίρεστε εν ΧΡΙΣΤΩ.

Επειδή δεν γράφω πλέον στο φόρουμ παρέθεσα αυτό το μήνυμα 1) γιατί έχω «πάρει» από «εδώ μέσα» αρκετά και 2) για να μην ξεχνάμε να είμαστε αισιόδοξοι. Όλα θα τα ξεπεράσουμε ΣΙΓΟΥΡΑ. Και θα ζήσουμε σε πολύ καλύτερες μέρες. Ας γίνουμε λοιπόν και λίγο αδιάφοροι-«ζαμαν-φου», γιατί τι μας νοιάζει κι αν καίγεται το σύμπαν αν εμείς ήμαστε γραπωμένοι στον μανδύα του Χριστού και της Παναγίας μας, όπως τα μικρά παιδιά στο φόρεμα της μάνας;
Η απαισιοδοξία οδηγεί σε κατάθλιψη και αυτό όλοι ξέρουμε ότι είναι δαιμονικό. Μην δίνουμε λοιπόν τροφή στον «αντίθετο» γιατί από αυτό τρέφεται.
Σας χαιρετώ όλους.

πηγη:hggiken.pblogs.gr

http://www.romfea.gr/images/stories/photos/2011/11/zakintoy2/paulos_thumb_medium323_475.jpg

Η είδηση :

Το 60% των Σέρβων ψήφισε για την αγιοποίηση του Πατριάρχη Παύλου


Επ' ευκαιρία της παραπάνω είδησης, να αναφέρω ότι πολύ δικός μου άνθρωπος γνωρίστηκε το καλοκαίρι με το δεξί χέρι του μακαριστού Πατριάρχη, στον οποίο πριν ένα μήνα έκανε το τραπέζι.

Συζητώντας ο Σέρβος υποστήριξε τα εξής :


«Για την Σερβία και την Ρωσία η Ελλάδα είναι το έδαφος κάτω από τα πόδια μας. Είναι η βάση μας!»


και συμπλήρωσε με απόλυτη βεβαιότητα, πάθος, θυμό και υψώνοντας σφιχτά την στιβαρή γροθιά του :


«Την Ελλάδα δεν την φοβάμαι! Είναι ανίκητη!»


http://hggiken.pblogs.gr/2011/11/thn-ellada-den-thn-fobamai-einai-anikhth.html

Ο Γέροντας Παΐσιος στα θέματα της Πατρίδος δεν ήθελε οι Χριστιανοὶ να είναι αδιάφοροι. Πολὺλυπόταν που έβλεπε πνευματικοὺς ἀνθρώπους νὰ επιζητούν να βολευθούν οι ίδιοι και να μηνενδιαφέρωνται για την Πατρίδα.
Έλεγε:«Σε μια εποχή που ο Σατανάς οργιάζει και οι άνθρωποί του οργανώνονται, οι Έλληνες βρίσκονται σε νάρκη. Τον εαυτό του μόνο κοιτάει να βολέψη ο καθένας και τίποτε περισσότερο. Και ό,τι να τους κάνεις, όσο κι αν τους κουνήσης, με τίποτε δεν ξυπνούν».
Ο καημός του και η απορία του ήταν πως οι υπεύθυνοι δεν αντιλαμβάνονται που ὁδηγούμαστε. Ο ίδιος από παλαιά διέβλεπε την σημερινή κατάσταση και ανησυχούσε, αλλά δεν διέσπειρε τις ανησυχίες του στον κόσμο. Έδινε ελπίδα και αισιοδοξία. Έλεγε: «Απὸ το κακό που επικρατεί σήμερα θὰ βγει μεγάλο καλό. Βλέπω μια ελιά. Το ένα της κλωνάρι έχει ξεραθεί, το άλλο το τρώγει η κάμπια και θα ξεραθή και αυτό. Αλλά πετιέται ένα άλλο βλαστάρι από κάτω που έχει πολύ θυμό (δύναμη) και αναπτύσσεται γρήγορα»...
Πονούσε για την πνευματική κατάπτωση των πολιτών. Έλεγε: «Η Ελλάδα έχασε τον δρόμο της. Η αμαρτία και η ασωτία βασιλεύουν στους ανθρώπους, αλλά μας αγαπά ο Θεός και περιμένει την μετάνοιά μας». Μιλούσε αυστηρά για αυτούς που ψήφιζαν αντιχριστιανικούς νόμους…
Κάποιος Πρωθυπουργός, του οποίου κατεδίκαζε δημοσίως ενέργειες επιζήμιες για το Έθνος και την Εκκλησία, ζήτησε να τον συναντήση στην Σουρωτή. Ο Γέροντας απάντησε: « Ας έρθη, θα του τα ψάλω και μπροστά του». Είχε το ψυχικό σθένος αυτός ο πτωχός καλυβίτης να υψώνη την φωνή του άφοβα μπροστά στους ισχυρούς της ημέρας.

Ιερομονάχου Ισαάκ, Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, εκδ. Στ΄, Άγιον Όρος 2008, σελ. 741-743/Πηγή

Tο καλοκαιρινό τεύχος του περιοδικού «ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ», στο θεατρικό που αναφέρεται στην Πάρο και στην Σαντορίνη, η εικονογράφος Μαρία Σαββίδου δεν τοποθέτησε τον σταυρό στους τρούλους των εκκλησιών! Ε, να μην ενοχληθούν... κιόλας οι αριστεριστές εκπαιδευτικοί που υποστηρίζουν την πολυπολιτισμικότητα και οι διάφορες ΜΚΟ που προωθούν με το αζημίωτο την υπόθεση της μετατροπής της χώρας μας σε άθρησκο καιπολυπολιτισμικό σκουπιδοτενεκέ... Να μιλήσουμε εδώ για «χριστοφοβία»;
Η κοινωνική μηχανική του συστήματος συνεχίζεται απρόσκοπτα, με στόχο πάντα τα μικρά παιδιά, από τους λίγους αλλά υπέρμετρα δραστήριους θιασώτες της κοινωνικής μηχανικής. Φυσικά, ανακύπτει πάντα το παρακάτω ερώτημα: θα τολμούσαν ποτέ όλοι αυτοί να απεικονίσουν ένα τέμενος λειψό, χωρίς το μισοφέγγαρο πάνω του; Η απάντηση είναι όχι. Πρώτον, γιατί ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να το κάνουν και δεύτερον, γιατί βλέπουν στους μουσουλμάνους μετανάστες τον ιδανικό βραχίονα για τη διάλυση στη χώρα μας αλλά και αλλού, του εθνικού κορμού. Εξάλλου, στο πλαίσιο των λεγόμενων θετικών διακρίσεων, προωθούν όλοι αυτοί ό,τι αντιμάχεται το εθνικό και το χριστιανικό...

elkosmos.gr

Ἡ φιλία τοῦ… σατανᾶ






πάρχουν, δυστυχς, νθρωποι, πού γιά νά πιτύχουν ατό πού θέλουν, πηγαίνουν κόμη καί μέ τό σαταν.
Κάποιος μύθος ναφέρει,τι νας ξακουστός μάγος θεραπευτής εχε πογράψει συμβόλαιο φιλίας μέ τόν «πονηρό» καί σ' ,τι κι ποτε τόν χρειαζόταν, τόν καλοσε καί κενος τρεχε.
Ποτέ δέν το εχε χαλάσει τό χατίρι σατανς...


Μία μέρα το ζήτησε τήν ξης χάρη: «Θέλω», το επε «νά μέ βοηθήσεις, νά γίνω πουργός».
Καί σατανς το ποσχέθηκε. «Ναί, θά πάω», τοξήγησε, «νά μπ στό ατί τς βασιλοπούλας καί θά τήν κάνω νά εναι ρρωστη καί νά πονάει πολύ. Κανείς δέν θά μπορε νά τήν κάνη καλά. Λοιπόν, θά παρουσιασθες σύ, θά κάνεις τι τήν θεραπεύεις καί γώ θά τήν λευθερώσω. Τότε θά ζητήσεις πό τόν βασιλιά ,τι θέλεις καί ατός θά σέ κανοποιήσει».
τσι καί γινε. σατανική πήρεια κανε τή βασιλοπούλα νά πον πολύ, χωρίς κανείς νά μπορε νά τή θεραπεύσει. Μόνο μάγος τήν κανε δθεν καλά. ποτε βασιλιάς, πό...
εχαρίστηση, τόν κανε πουργό.
Δέν πέρασε μως πολύς καιρός καί γινε πραξικόπημα.
Συνέλαβαν καί τόν πουργό καί τόν κρέμασαν. Στό κρίωμα καλοσε τό φίλο του τόν σαταν.
λλ' ν κενος πάντοτε φθανε μέσως, τώρα ργε.
Καλε νθρωπος, φωνάζει, κετεύει, λλ' σατανς δέν φαίνεται. μως νά, τίς τελευταες του στιγμές, τόν βλέπει νά ρχεται πό μακριά, φορτωμένος να γεμάτο τσουβάλι.
λα, το φωνάζει, γιατί χάνομαι!
Κι σατανς ρχεται κοντά, δειάζει στά πόδια το φίλου του τό τσουβάλι πού ταν γεμάτο παλιοπάπουτσα καί το λέει:
— Τά βλέπεις ατά; Γι' ατό τά χάλασα τόσα χρόνια. Γιά νά σέ νεβάσω στήν κρεμάλα. Ατό εναι τό τέλος σου. Βοήθεια δέν χεις πιά.
Πράγματι, γαπητοί, σατανς ποτέ δέν γίνεται φίλος τν νθρώπων, ς τό ξέρουμε καλά.
Γιατί ατός «νθρωποκτόνος ν π' ρχς καί ν τή ληθεία οχ στηκεν, τι... ψεύστης στίν» (ωάν. ' 44), λέγει γία Γραφή.
Καί λαός διαπιστώνει: «Διαβολομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα».


Πηγή: «Πλάνες καί λήθεια» το Μητρ. λείας Γερμανο Παρασκευοπούλου


Όταν έμαθε ο παπά Μηνάς την ελληνική διάλεκτο, εις άλλο τι δεν καταγίνετε, παρά εις το να διαβάζει λόγους θεολογικούς και νηπτικούς των αγίων Πατέρων. Καθώς δε διάβαζε βίους Αγιορειτών Πατέρων, αρπάζετε τελείως ο νους του μακράν απο κάθε γήινο φρόνημα και εισέδυεν εις τον έβδομο ουρανό. Ό δε Γέρο Ονούφριος τον έβλεπε και του πρότεινε ερωτήσεις. Ή απάντησης του όμως ήτο: «Δεν δύναμαι να σου απαντήσω».


Μίαν ημέρα ενώ έτρωγαν, ο παπά Μηνάς άφησε το χουλιάρι (κουτάλι) σιωπών, διότι αρπάγη ο νους του εις ύψη ουράνια. Μόλις επανήλθε, με δάκρυα εις τούς οφθαλμούς και με άκραν ευλάβεια τον ρώτησε ο Γέρο Ονούφριος λέγων: «-Γέροντά μου, γνωρίζεις πολύ καλά, ότι ή Πορταΐτισσα με έφερνε εις τας χείρας σου. Σε παρακαλώ λοιπόν πολύ, δίδαξαν με και είπε μοι λόγο Θεού, διά να έχων τους λόγους σου παρακαταθήκη εις τον βίον τούτον, όπου είναι θλίψις και στενοχώρια».


Βλέπων ό παπά Μήνας την ευλάβεια του και τας δάκρυα, αν και τον γνώριζε από καιρόν δια το έπακρον της έκκοπής του θελήματος και φρονήματος, άνοιξε το στόμα του και με ταπεινή φωνή άρχισε να τον διδάσκει:

«-Γέρο Ονούφριε, ή Μοναχική Πολιτεία είναι αγγελική. Ό δε Μοναχός αν και φέρει σώμα υλικό, αξιούται να είναι επίγειος άγγελος δια της διδαχής των προηγουμένων ημών πατέρων και του παραδείγματος αυτών, ενθυμούμενος ενθυμούμενος ώρα προσευχής ή και φαγητού εις ποίον ύψος ήτο και που εξέπεσαν δια τής παρακοής.


» Οφείλει ό Μοναχός να είναι ενθυμούμενος υψηλοτάτη θεωρία, ή οποία λέγεται υπερκόσμιος και γεννάται από την αγάπη του Θεού. Φθάσας δε εις τον θείον έρωτα ό νους του δεν αναπαύεται εις τον εδώ κόσμο, άλλα θέλει να συναναστρέφεται με τους υπερουρανίους Νόας ευχαριστών και δοξολογών τον Τρισυπόστατο Θεό, ό οποίος είναι έγκάτοικος τής καρδίας του. Εις την ουράνιο αυτήν θεωρία, άλλου Μονάχου ό νους μένει ημέρας ολοκλήρους, άλλου δε μένει τόσον, όσον διαρκεί μία ριπή οφθαλμού».

«-Γέροντά μου, σε παρακαλώ, δίδαξαν με, τί εστί αρπαγή νοός και πώς γίνεται;», είπε ό Γέρο Ονούφριος.

«- Ό Μοναχός - συνέχισεν ό παπά Μηνάς - όταν ύπάγη εις το Μοναστήριον, πρέπει να σκεφθή ότι είναι ουδέν και ότι εκείνος, εις τον όποιον θα ύποταχθή, είναι αντιπρόσωπος του θεανθρώπου Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και οφείλει να υπάκουη εις τας συμβουλάς του.


» Βλέπεις, τί άπήλαυσεν ό απόστολος Πέτρος με την υπακοή όπου έκαμε εις τον Δεσπότη Χριστό, ό όποιος του είπε να ρίψη πάλιν τας δίκτυα εις την λίμνη; "Διδάσκαλε, είπε, δεν πιάσαμε όλη την νύκτα τίποτε, αλλά υπάκουων εις το πρόσταγμά σου ρίπτω το δίκτυον". Και ή υπακοή του, ή οποία είναι θυγατέρα τής ταπεινοφροσύνης, έπιασε πλήθος ιχθύων. Ούτω και ό υποτακτικός, εάν θέλει να γευθή αρπαγής νοός και να συνδιαιτάται με τας ύπερκοσμίους Ιεραρχίας, πρέπει να υπάκουη εις τον Πνευματικόν του Πατέρα και όδηγόν, εις τον όποιον ό Θεός ενεπιστεύθη την ψυχή του.

» Ό υποτακτικός δια της υπακοής αποκτά πρώτον καθαρά καρδία δια των δακρύων, φθάνων και εις αυτά τα δάκρυα της χαράς και αγαλλιάσεως, και επιθυμεί ή ψυχή του άκροτάτην ησυχία. Ό Πνευματικός του οδηγός εννοεί νοερώς, ότι ό υποτακτικός του αφήρεσαν το "διατί έτσι κι όχι αλλιώς", τον βλέπει να διψά ωσάν ελάφι, και παρακαλεί τον πανάγαθο Θεό να του φωτίσει τον νους, ό όποιος είναι ή δύναμις της ψυχής, και να δωρίσει εις αυτόν το ωφέλιμο.


» Ευρισκόμενος ό υποτακτικός μέσα εις την εκκλησία κατά την ώραν τής φρικτής μυσταγωγίας ακούει από τους ψάλλοντας το: "Άγιος ό Θεός... ", και αισθάνεται ότι ή ψυχή του είναι εντός εις το σώμα, ό νους όμως είναι άνενέργητος διά κάθε γήινο πράγμα και γίνεται ώσάν το νερό. Μένει εκστατικός, βλέπει όλη την κτίσιν εν τη φύσει της, και ενεός ό νους ακούει με τας ώτα τής ψυχής τα δόμενα άσματα ενθυμούμενος την εκκλησία. Ακούει συνάμα και φωνάς άγγελικάς ύπερμυριάδας άδουσας ομού με την στρατευόμενη Εκκλησία τον Τρισάγιο Ύμνο. Ή ψυχή σκιρτά και άγάλλεται, ό νους ηδύνεται εις τας θεωρίας αυτάς, βλέπει τας πάντα και δεν θέλει να κατέλθει εις την γήν όλως διόλου, αλλά ακούει τους ιεροψάλτες να ψάλλουν: "Οι τας Χερουβίμ μυστικώς είκονίζοντες...".


» Αυτή είναι ή πρώτη δωρεά του τελείου υποτακτικού. Τον βλέπει ό Γέροντάς του, τον βλέπουν οι συνασκούμενοι αδελφοί και πατέρες και θαυμάζουν, πώς ήξιώθη τοιαύτης αρπαγής του νοός. Ή αρπαγή του νοός όταν αρχίζει να γίνεται, επιθυμεί ό αξιωθείς ταύτης να εύρη τοιαύτης ησυχία, ώστε να μη τον ανησυχεί ούτε το φύλλον τής λεμονέας, όπου ευρίσκεται έξωθεν του παρεκκλησίου μας, τής Μεταμορφώσεως.


» Βλέπεις τον άγιο Γρηγόριο τής Θεσαλονίκης, τον Παλαμά, τί έκαμνε; Μετά την θείαν Λειτουργία τής Κυριακής, όπου έγίνετο εις το Μοναστήριον τής Μεγίστης Λαύρας μετ' Αγρυπνίας, άνεχώρει. Δεν ελάμβανε μαζί του ουδέν, ούτε ψωμί, ούτε νερό, και μετέβαινε εις το Κάθισμα του άγιου Σάββα, το όποιον αργότερο ωνομάσθη "Κάθισμα του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά". Εκεί ησύχαζε όλη την εβδομάδα δίδοντας τον νουν του εις την θεωρία. Εις άλλο τι δεν ενετρύφα όλος ό εσωτερικός του άνθρωπος, παρά μόνον εις το κάλλος του Θεού.


» Κατήρχετο δεν ό Άγιος εις το Μοναστήριον και το πρόσωπον του ητο όλολαμπές. Τον έβλεπαν οι πατέρες μας και χαίροντες έλεγαν ό εις εις τον άλλον: "Βλέπετε τους καρπούς της υπακοής; Βλέπετε τούς καρπούς τής έκκοπής του θελήματος και φρονήματος; Αυτός άρχων ων τής Κωνσταντινουπόλεως δεν επήγε να εύρη άνθρωπο τής θύραθεν κοσμικής παιδείας, αλλά εύρήκε Γέροντα γυμνό τής έξω σοφίας, ενδεδυμένο όμως την εσωθεν θεϊκή σοφία, ή οποία είναι ή καρδιακή προσευχή. Ούτε σταγόνα ύδατος δεν έβαζε εις τας χείλη του να δροσίσει την γλώσσα του, άνευ τής άδειας του πνευματικού του οδηγού. Τί ήξιώθη; Ήξιώθη να τρώγει άρτο Αγγέλων, τον όποιον επιθυμεί κάθε άνθρωπος. Και ποίος είναι ό άρτος Αγγέλων; Είναι το γλυκύτατο όνομα του Δεσπότου Χριστού, είναι ή καρδιακή προσευχή, ήτοι ή ευχή: "Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησον ημάς".

» Ούτως ό άγιος Γρηγόριος με το παράδειγμά του, την μυστική εργασία του και την καρδιακή προσευχή του έτρεφε όλους τούς πατέρας, οι όποιοι τον πλησίαζαν. Πολλοί δεν άρχισαν να τον μιμούνται».

ΒΙΒΛ. ΙΕΡΟΜ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΑΓΙΑΝΝΑΝΙΤΟΥ. ΓΕΡΟΝΤΙΚΑΙ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ. ΕΚΔΟΣΗ Ι.Μ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑΣ. ΜΩΛΟΣ ΛΟΚΡΙΔΟΣ.

http://apantaortodoxias.blogspot.com/2011/09/blog-post_20.html