Χθές (Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010) ο Ιερός Ναός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Μαρούσι κυριολεκτικά είχε κατακλυσθεί απο πλήθος κόσμου που προσήλθε για να παρακολουθήσει την ομιλία του Αρχιμανδρίτου και εφημέριου του προαναφερθέντος Ι.Ν γύρω απο το σοβαρότατο ζήτημα της "κάρτας του πελάτη" (bar-code) και σε λίγο της υπερταυτότητας δηλαδή της "κάρτας του πολίτη".
Με αδρές γραμμές ο π. Σαράντης Σαράντος ,κάνοντας μια αναγκαία ιστορική αναδρομή, περιέγραψε εκείνες τις διαδικασίες των παρελθόντων κυβερνήσεων που είχαν ως στόχο την δημιουργία των καταλλήλων νεο-εποχήτικων υποδομών (συνθήκη Σένγκεν ,ΕΚΑΜ,ΑΜΚΑ κλπ) για την πραγματοποίηση του "οράματος" της παγκόσμιας ψηφιακής διακυβέρνησης,για να φτάσουμε τελικά σήμερα στο σημείο όπου ο Έλληνας Ορθόδοξος πολίτης οδηγείται σε ψηφιακή αιχμαλωσία και πνευματική αποστασία.
Αφού ολοκλήρωσε την ιστορική αυτή αναδρομή αναφερόμενος στις δηλώσεις ξένων και Ελλήνων πολιτικών που ομολογούσαν την χρήση του δυσώνυμου αριθμού στις νέες ταυτότητες ( καγκελάριος Σρέντερ, κ. Πάγκαλος κλπ), αναφέρθηκε στις επιστημονικές τεκμηριώσεις που αποδεικνύουν τη χρήση αυτού του αριθμού τόσο στην "κάρτα του πελάτη" (bar-code,EAN13) όσο και στην "Κάρτα του πολίτη" η οποία όπως τόνισε θα είναι κατά πάσαν βεβαιότητα η νέα υπερταυτότητα που θα αντικαταστήσει κάθε υπαρχουσα κάρτα ,ταυτότητα ή βιβλιάριο.
Ακολούθως μίλησε για το ηλεκτρονικό φακέλωμα και τον μηχανισμό ελέγχου της ζωής μας μέσα απο την χρήση αυτών των καρτών καθώς επίσης και για τις συνέπειες στην καθημερινότητα του Έλληνα πολίτη αυτής της ψηφιακής αιχμαλωσίας.Σχετικά είπε ο π. Σαράντης ότι "πριν θεσμοθετηθεί η 'κάρτα του πολίτη' και μετά απο αυτήν (όπως τόνισε) το επάρατο χάραγμα , η ορθοτομούσα τον Λόγο της Αληθείας Ορθόδοξη Εκκλησία μας , η Μητέρα και τροφός μας δεν πρέπει να αρθρώσει το λόγο της Αληθείας Της και να δώσει διακριτικές κατευθύνσεις στα τέκνα της;".Σε άλλο σημείο μας βεβαίωνε ότι "η παγκόσμια ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι έργο της "Νέας Εποχής" , έργο του διαβόλου με αντίθετη νοοτροπία απο του Κυρίου μας, με τη νοοτροπία δηλαδή της επιβολής μιας παγκόσμιας ασφυκτικής δικτατορίας."
Καταλήγοντας μας ανέφερε ότι το κείμενο το οποίο μας ανέγνωσε θα διανεμηθεί στους πιστούς αφού πρώτα το παραδώσει στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνώνκαι πάσης Ελλάδος.
Μετά την ομιλία απάντησε στις ερωτήσεις και τις απορίες που εξέφρασαν πολλοί παρευρισκόμενοι ενώ έκανε εντύπωση η παρέμβαση ένος πιστού ο οποίος πρότεινε να υποβληθούν τόσο ατομικά όσο και συλλογικά απο τους λαϊκούς μηνύσεις (κάνοντας χρήση των άρθρων του συντάγματος) εναντίον της νομοθετούσας κοινοβουλευτικής ομάδας με την κατηγορία της θεσμικής ( μέσω του νόμου) στέρησης της ελευθερίας μας και ως εκ τουτου της κατάργησης του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.