Το κρεμμύδι, τα μαρούλια και τα καρότα


Ξέρεις τι ιδιότητες έχει το κρεμμύδι; Ρώτησε ο Γέροντας.

- Πώς δεν ξέρω; Αγγειοδιασταλτικές…

- Βλέπεις, λοιπόν, έχω άδικο εγώ; Πού τα ξέρεις εσύ αυτά; Ποιός σου τα έμαθε; Γιατί, πράγματι, το κρεμμύδι έχει αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες. Και κάνει πολύ καλό στην καρδιά, στα αγγεία, στην αρτηριακή πίεση, παντού! Τονώνει πολύ τον οργανισμό του ανθρώπου. Να πεις στην κυρα-Σοφία να το χρησιμοποιεί πολύ.


Προχωρώντας, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα χώρο με μαρούλια, και με ρώτησε.

- Το μαρούλι ξέρεις σε τι βιταμίνη είναι πολύ πλούσιο;

- Έχω ακούσει ότι περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Ε.

- Ναι. Έτσι ακριβώς είναι, όπως το λες. Να τρώτε πολλά μαρούλια. Και να μη σε πειράζουν στο στομάχι, θα βράζεις νερό και θα τα βουτάς μέσα, ίσα για να μαλακώσουν. Να πάρουν μια βράση και μετά τα τρως. Έτσι δεν πειράζουν στο στομάχι.

- Δεν μου λες; Καρότα τρώτε;

- Όχι πολλά. Σε ορισμένα φαγητά τα χρησιμοποιεί η γυναίκα μου. Αλλά εγώ τα αποφεύγω, γιατί πειράζουν στο στομάχι.

- Α! Δεν κάνετε καλά. Πρέπει να τρώτε πολλά, πάρα πολλά καρότα, γιατί περιέχουν βιταμίνη Α και ενισχύει τον οργανισμό πολύ και τον προστατεύει από ένα σωρό αρρώστιες. Ακόμη και από τον καρκίνο!


Μέχρι τότε ήξερα ότι ο Παππούλης ήταν Γιατρός, Αρχιτέκτων, Μηχανικός, Ηλεκτρολόγος, Γεωπόνος και πολλά άλλα। Εκείνη την ημέρα έμαθα ότι είναι και… Διαιτολόγος. Και μάλιστα ΑΡΙΣΤΟΣ!


Πηγή: Γέροντος Πορφυρίου Ιερομονάχου «Ανθολόγιο Συμβουλών». Εκδόσεις «Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος», Μήλεσι Αττικής, σελ. 417-418


http://anaplastiki.blogspot.com/2010/12/blog-post_21.html

0 Comments:

Post a Comment