Έχουν σχέση οι αρχαίοι θεοί με εξωγήινους; Έχουν σχέση οι πιστοί της άποψης πως οι Έλληνες είναι εξωγήινοι με θρησκείες, νεοθρησκείες και παραθρησκείες; Η ομάδα Έψιλον, τι κλάδος της όλης υπόθεσης είναι; Οι ραελιανοί τι κομμάτι της πίτας πρεσβεύουν; Οι ναζιστές και οι φασίστες έχουν σχέση μέσα στο νεο-αμάλγαμα της εξωγήϊνης προέλευσης των ανθρώπων και των παγανιστικών θεών; Τα αγρογλυφικά ποιος τα κατασκεύασε; Αυτά και άλλα πολλά θα αποκαλύψει η παρακάτω σελίδα. Ιδίως, ας δοθεί ιδιαίτερη προσοχή εις την σύγκριση των λεγομένων της Γένεσης της Βίβλου με τα άλλα γραπτά διαφορετικών λαών της Μεσοποταμίας, όπως λ.χ. οι Βαβυλώνιοι, διότι η επιστήμη έχει αποδείξει πως τα λεγόμενα της Βίβλου και προγενέστερα είναι, και σαφώς πιο αξιόπιστα.

ΟΥΦΟ-ΛΑΤΡΕΙΑ & ΕΞΩΓΗΙΝΟ-ΛΑΤΡΕΙΑ. ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ

Η φωτογραφία του υποτιθέμενου εξωγήινου, πάνω στο σώμα του οποίου έγινε η αυτοψία το 1947, μετά τα γεγονότα του Ρόσγουελ. Η κυριότερη ένσταση εις το εν λόγω βίντεο, υπήρξε η ανακάλυψη από τους ειδικούς της λεπτομέρειας που σημειώνεται εις την φωτογραφία με μπλέ βέλος. Αυτή δεν ήταν τίποτα άλλο, παρά η ύπαρξη τηλεφωνικού καλωδίου μορφής σπιράλ, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε χρόνια πολύ μεταγενέστερα από εκείνα του 1947, όταν υποτίθεται γυρίστηκε η εν λόγω ταινία.. Τότε το καλώδιο του τηλεφώνου ήταν ίσιο. Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι: Ποιοί περιπαίζουν την λογική των ανθρώπων και ποιοι οι στόχοι τους; Ακόμη και εκείνοι που υποστηρίζουν απλά και μόνο οικονομικά συμφέροντα, πρέπει να γνωρίζουν πως: Κατά Ματθαίον, Κεφ. Στ΄ «24 Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει· οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ.». Ακόμη και αυτός που υπηρετεί τα χρήματα περισσότερο από τον Θεό, οδηγεί τους άλλους εις απώλεια με τις αιρέσεις και τα εντάλματα των ανθρώπων (Κατά Ματθαίον, Κεφ. Ιε΄ «διδάσκοντες διδασκαλίας ἐντάλματα ἀνθρώπων.»).

Ραέλ: «Το Αληθινό Πρόσωπο του Θεού Ούτε Υπερφυσικός Θεός Ούτε Εξέλιξη Η Αλήθεια Σχετικά με την Εξωγήινη Καταγωγή μας». (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, τεύχος 114, άρθρο «Ραέλ και κλωνοποίηση», του Χρήστου Μόρφου, σελίδα 59)

Γέννεση, Κεφ Α΄ «26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ’ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ’ ὁμοίωσιν». Η στρέβλωση αυτή, πως ο Θεός ως Ιησούς Χριστός, δεν μοιάζει εις τον πρόσωπο του ανθρώπινου είδους, είναι όχι μόνο γελοία, αλλά εντελώς πονηρότατη και αποτελεί άρνηση εις τον Πρόσωπό Του, όπως και εις το νόημα της Δημιουργίας και της Σωτηρίας του Κόσμου. Μόνο διαβολική πνευματική κίνηση μπορεί να χαρακτηριστεί η χάλκευση του προσώπου του Σωτήρα, ως κάποιου που δεν έχει ουδεμία σχέση με την ανθρώπινη υπόσταση. Ως γνωστόν μόνο ο διάβολος αρνείται το πρόσωπο του Ιησού Χριστού

Αριστερά βλέπουμε το σύμβολο των Ραελιανών, που παλιότερα αποτελείτο από το άστρο του Δαβίδ που έφερε στο εσωτερικό του τη σβάστικα. Το 1990, για ευνόητους λόγους, η σβάστικα αντικαταστάθηκε από το αφηρημένο σχήμα που βλέπουμε στη φωτογραφία και θυμίζει και πάλι έντονα τον αγκυλωτό σταυρό. Οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι πρόκειται για σπείρα. Στη διπλανή του φωτογραφία, βλέπουμε ένα αγρογράφημα που εμφανίστηκε στην Αγγλία στις 12 Αυγούστου 2001. Οι ομοιότητες είναι εμφανείς. (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, τεύχος 114, άρθρο «Ραέλ και κλωνοποίηση», του Χρήστου Μόρφου, σελίδα 60)

Περισσότερα για τα αγρογραφήματα.


Αριστερά: Ο πρώην οδηγός αγώνων αυτοκίνητου, Κλων Βοριλόν, γνωστός πλέον ως Ραέλ, έλαβε το πρώτο μήνυμα από τους εξωγήινους |«Ελοχίμ» στις 13 Δεκεμβρίου 1973, στον κρατήρα ενός ηφαιστείου! Από τότε ο Ραέλ έγινε ο αγγελιοφόρος των Ελοχίμ στη γη, προπαγανδίζοντας μεταξύ άλλων το ελεύθερο σεξ και την κλωνοποίηση των ανθρώπων (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, τεύχος 114, άρθρο «Ραέλ και κλωνοποίηση», του Χρήστου Μόρφου, σελίδα 56)

Αριστερά: Φωτογραφία του κλωνοποιημένου μωρού, που σύμφωνα ρε την Clonaid γεννήθηκε στην Ιαπωνία στα τέλη Μαρτίου. (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, τεύχος 114, άρθρο «Ραέλ και κλωνοποίηση», του Χρήστου Μόρφου, σελίδα 58)

Δεξιά: Η Clonaid δήλωνε επίσημα στα τέλη Απριλίου 2002, ότι είναι έτοιμη να προχωρήσει στην κλωνοποίηση του πρίγκιπα Βλαντ Κετσουλέσκου, που ζει στο Βερολίνο καν φέρεται ως αυθεντικός απόγονος του Κόρη Δράκουλα. Αυτό έγινε επειδή ο «πρίγκιπας» είχε εκφράσει την επιθυμία να υιοθετήσει κάποιον νεαρό ευγενικής καταγωγής ώστε να διαιωνιστεί η γενιά του... Άγνωστο αν η προσφορά της Clonaid έγινε δεκτή. (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, τεύχος 114, άρθρο «Ραέλ και κλωνοποίηση», του Χρήστου Μόρφου, σελίδα 58)


Ανάμεσα στους στόχους προς κλωνοποίηση, που έχει θέσει η εταιρεία Clonaid, βρίσκεται και ο Χίτλερ, αν καταστεί δυνατόν να εντοπιστούν κύτταρα του. Ο λόγος είναι για να τιμωρηθεί! Είναι φανερό όμως ότι ακόμη και αν υλοποιούνταν αυτό το σχέδιο, ο άνθρωπος εκείνος δεν θα ήξερε γιατί τιμωρείται... (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, τεύχος 114, άρθρο «Ραέλ και κλωνοποίηση», του Χρήστου Μόρφου, σελίδα 58)


Αριστερά: Θεϊκό σημείο. Στον πίνακα του Μαϊνάρντι, του 15ου αιώνα, υπάρχει μια λεπτομέρεια που μοιάζει με UFO. Η μεγέθυνση έδειξε ότι πρόκειται για ένα φωτεινό σύννεφο. (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 32)

Λέιζερ και διαστημόπλοια 1. «Η Γέννηση» του Λορέντσο Μόνακο. 2. «Ο Ευαγγελισμός» του Κάρλο Κριβέλι. 3. «Η Αγία Τριάδα» του Μποναβεντούρα Σαλιμπένι. 4. Ανθρωποειδείς μορφές που αναπαριστούν τον Ήλιο και τη Σελήνη σε εικόνα της Σταύρωσης που βρίσκεται στο Κόσοβο.(Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 32)

Δέσμες φωτός σαν ακτίνες Λέιζερ έλουζαν την Παναγία. Αριστερά: Η Βάπτιση του Χριστού του Ερτ Ντε Γκέλντερ. Μέσο: Το θαύμα του Χιονιού του ΜΑσολίνο ντα Πανικάλε, όπου διακρίνονται σύννεφα με μορφή δίσκου. (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 34)

Καπέλλα και ιπτάμενοι δίσκοι: Δεξιά: Η σπηλιά του Σαν Τζερόλαμο. Λαπτομέρεια του πίνακα «Θηβαΐδα» του Πάολο Ουτσέλο. Το Αγνώστης Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο κάτω στη γωνία είναι απλά το καπέλο ενός ιερομόναχου. (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 34)

Γεωμετρικά σχήματα, τα λεγόμενα αγρογλυφικά, αγνώστης προελεύσεως, εις τους κάμπους της Νότιας Αγγλίας. Εμφανίστηκαν και αλλού, όπως και στην Ολλανδία. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)



0 Comments:

Post a Comment